Zareklamy ile Günlük 10$ Kazan , Pasif Gelir Yöntemleri | Finans


ZAREKLAMY İLE GELİR ELDE ET , CEBİNİ RAHATLAT

Biliyorsunuz ki bulunduğumuz çağda bir çok insan internet üzerinden gelir elde ediyor. Hatta dünyanın en zengin insanları gelirlerinin bir çoğunu internet sayesinde kazanıyor. Bizler de en azından cüzdanınızı rahatlatacak ve evinizde günlük biraz zaman ayırarak "5-10$" gibi paralar kazanmanızı sağlayacak bir uygulamayı sizlerle paylaşmak istedik. 

Uygulamaya geçmeden önce şunu söylemek istiyorum , uygulamadan herhangi bir sponsorum yok ya da reklam yapmıyorum sadece kullanışlı bulduğum için sizlerle paylaştım ve sizin de yararlanmanızı istedim

ZAREKLAMY:



Zareklamy uygulaması size para kazanmak için bazı seçenekler sunmaktadır. Bunlar : "reklam izleme , oyun oynama , anket çözme" seçenekleridir. Ben reklam izleyerek ve oyun oynayarak
para kazanıyorum. Siz reklam izleyince "Zareklamy" para kazanıyor ve size reklamı izlediğiniz
için bu paranın bir miktarını veriyor böylece para kazanıyorsunuz.

Uygulamanın sevdiğim yanı uluslararası oluşu. Bu demek oluyor ki kazandığımız para dolar cinsinde , bu yüzden çok yüksek pasif gelirlere ulaşabiliyorsunuz. Para çekme limiti 10$ olarak belirlenmiştir.

Pasif gelir elde etmek , dolar kazanmak , para kazanmak ya da ufak da olsa cebinizi rahatlatmak istiyorsanız cidden işinize yarayacak bir uygulama olduğunu düşünüyorum. Hem IOS hem Android için mevcuttur.

Zareklamy İndir:


Hiç yorum yok

Blogger tarafından desteklenmektedir.